צפה בהודעה יחידה
ישן 05-10-12, 18:52   #5
yair791
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט אונו,יונדאי אקסנט,מיצובישי מאגנום
הודעות: 2,118
צטט:
במקור פורסם על ידי stanisl3 צפה בהודעה
דוד תודה.

נפתח חור בין הממיר למנוע לצורך הוצאת הגזים.
הנעתי את האותו ונסעתי קצת כדי שהגזים יצאו החוצה.
לאחר מכן סגרנו את המערכת חזרה. לכאורה הבעיה חלפה, אך זה עדיין לא נבדק בצורה יסודית כי לא נסעתי מספיק.

אני חושב שזה יחזור על עצמו שוב כשה יצטברו הגזים.

האם בעיה בממיר לדעתך?
נשמע קצת לא הגיוני מה שרשמת שנסעת קצת לצורך פליטת הגזים הכלואים במע' ואז סגרו את החור בחזרה הרי הגזים יצאו החוצה ברגע שעשו את החור וכאשר המנוע כבוי אין פליטה ומה שנישאר כלוא מישתחר מעצמו פחות או יותר עקב שוני בלחצים בחטיבת הפליטה של המנוע
האם הרגשתה איזה הבדל באיך שהרכב מיתנהג כאשר היה את הפתח הנוסף ?
בנוסף צריך לבדוק כמו שדוד אמר וואקום בסעפת היניקה כדי לראות מה התת לחץ כי אם אין מספיק תת לחץ אז זה מראה שהמנוע לא יונק אחד הסיבות היא משהוא סטום במע' הפילטה
yair791 מנותק   הגב עם ציטוט