צפה בהודעה יחידה
ישן 25-09-12, 09:18   #2
yair791
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט אונו,יונדאי אקסנט,מיצובישי מאגנום
הודעות: 2,118
תבדוק את המתיחות של הרצועה של האלטרנטור אולי היא לא מתוחה מספיק ואז האלטרנטור לא מסתובב מספיק כדי להטעין את המצבר ותבדוק טעינה יכול להיות שהאלטרנטור מקולקל וזה למה נידלקת לך מנורה שצורת מצבר
תיבדוק שלא חסר נוזל קירור ברדיאטור
תבדוק שהצינור העליון והתחתון של הרדיאטור חמים באותה הצורה פחות או יותר כשהמנוע בטמפ' עבודה
תבדוק שהמאורר תקין ע"י עקיפת המפסק הטרמי על הרדיאטור אם המאורר נידלק כשאתה עוקף אותו אז הוא תקין אם לא אז תיבדוק את הפיוז שלו אם הוא תקין ועדין לא נידלק אז המאורר מקולקל
רפי/דוד מה ההתנגדות של חישן חום המנוע ?
אם כל מה שרשמתי למעלה תקין תפרק את המפסק הטרמי שמורכב על הרדיאטור ותכניס אותו לכערה עם מים ושים מד חום ותתחיל לחמם כאשר המפסק יעבור למסב של מעגל סגור תישמע קליק ותבדוק עם מד מטח או תחבר למפסק מנורה ובטריה ותיראה אם יש מתח כאשר נישמע הקליק אם אין קליק כאשר הטמפ של המים היא כבר ברתיחה (אמור להידלק בסביבות ה80 מעלות ) אז הוא דפוק או אם יש קליק ולא עובר מתח הוא גם דפוק תחליף את המפסק ותבצע ניקוז אוויר
אם עד כאן הכל תקין תחליף טרמוסטט יכול להיות שהוא ניתקע
yair791 מנותק   הגב עם ציטוט