צפה בהודעה יחידה
ישן 16-09-12, 18:21   #6
spice2003
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Apr 2012
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: פונטו ספייס
הודעות: 128
צטט:
במקור פורסם על ידי forum770 צפה בהודעה
מנוע יכול להחזיק גם 300 אלף ויותר.
רוב הבעיות במנוע או בראש מנוע נובעות מתקלות אחרות כמו התחממות יתר או חוסר שמו או פריצת אטם הראש ואז המנוע עובר ״טראומה״ וכמובן שלא יחזור למה שהיה.
לדוגמה: יש ברשותי גם מאזדה לאנטיס 2003 עם 315 אלף ק״מ. היא בבעלותי מ90 אלף! רק ב160 אלף עברה שיפוץ ראש בגלל טרמוסטט שנתפס סגור והרכב התחמם, חוץ מזה רק בלאי עד עכשיו!
חשוב באמת לבדוק ולעקוב אחר הנוזלים ומה שצריך לקרות יקרה!
כשאני חושב על זה אז אתה צודק במאה אחוז..

מישהו במקרה מכיר פחח טוב וזול באיזור הצפון? האמת לא אכפת לי להגיע לכל מקום בארץ אבל הבנתי שצריך להשאיר את הרכב אצלו כמה ימים אז זה קצת מגביל אותי.
פחח בעפולה ביקש ממני 4 אלף ש"ח לצביעה של כל הרכב בצבע כחול מטאלי.
זה נשמע לי המון.
spice2003 מנותק   הגב עם ציטוט