עדכון:
היום הייתי במוסך לאחר שהשארתי את הרכב בעבודה למשך הלילה.
הם ביצעו בדיקה של לחץ והלחץ היה תקין ולא היו נזילות וכמו-כן ביצעו סריקה ממוחשבת שלא מצאה כלום. מה שהם כן ראו זה שאחד הקונקטורים לא היה תקין. הם החליפו אותו (ללא שום עלות יש לציין) ועכשיו הכל תקין. זה גם נשמע לי הגיוני כי לפי מה שאני מבין התרמוסטט נותן את החיווי של חום המנוע ואם פעם יש מגע ופעם אין אז המדחום יעלה וירד.
מה שמוזר הוא שתמיד בירידות ארוכות (במשך השנתיים וחצי שהרכב ברשותי) החום של המנוע היה יורד לאיזור הרבע, ורק עכשיו הבנתי שזה לא בסדר, משום שהתרמוסטט דואג שהחום של המנוע יהיה תמיד באמצע (90 מעלות?). אז היום בדרך הביתה בירידה לכיוון מעלה אדומים (לפחות 5 ק"מ) החום של המנוע היה באמצע הסקלה והבנתי שהבעיה תוקנה. כשהגעתי הביתה חיכיתי מעט בחניה עם המנוע פועל ואחרי כדקה המאוורר התחיל לעבוד.
דבר אחד מפריע לי הוא שכשהם החליפו את התרמוסטט, הם מילאו מים ירוקים של פרסטון למרות שאמרתי להם שיש לי בתא המטען 4 ליטר מוכנים של פרפלו.
איך אני יכול לנקז את המים ולמלא את הפרפלו?
תודה רבה ושנה טובה!
נערך לאחרונה על ידי DannyB : 13-09-12 ב 21:14.
סיבה: שאלת המשך
|