|
תודה רפי ודוד,
ביום שישי האחרון בדקתי מים ולא היה חסר.
לפני כשנה וחצי החלפתי רדיאטור עקב סדק במיכל הפלסטי.
כמובן שאני ממלא רק פרפלו.
ויש גם חדשה מהיום: בסוף העליה ממעלה אדומים לירושלים התחמם המנוע עד כמעט לקו האדום ותחילו לצאת מים מהפקק של הרדיאטור ומיד עצרתי בצד. כיביתי את הרכב והדלקתי את הסוויץ' (ללא הנעה) כדי לוודא שהמאוורר עובד ואכן הוא עבד והמנוע התקרר.
כך חיכיתי בערך 20 דקות, הנעתי והמשכתי בנסיעה לעבודה.
בהזדמנות זו אני רוצה להודות לשוטרי התנועה האדיבים שניסו לעזור לי.
בעבודה התיעצתי עם חבר שהוא מכונאי רכב לשעבר וניסינו לשחזר את הבעיה וראינו שהמאוורר לא עובד בזמן שהוא היה אמור לפעול. הוא ניתק את התרמוסטט וחיבר חזרה ורק אז המאוורר התחיל לפעול.
וידאנו גם שיש זרימת מים כי הצינורות היו חמים משני צדי המנוע.
כיצד ניתן לנקז את האויר ממערכת המים?
האם יש דברים אחרים שעולים לכם בראש עם הנתונים החדשים?
|