צפה בהודעה יחידה
ישן 05-09-12, 18:59   #4
goldshark
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: Jan 2012
מיקום: ראשון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו ספייס
הודעות: 3
צטט:
במקור פורסם על ידי Guter צפה בהודעה
אני אישית עושה טיפול כל שנה,מה שנקרה טיפול גדול ומנסה לשמור על כל חצי שנה בערך טיפול קטן.
באופן קבוע מוחלף שמן איכותי וחלקים לפי הצורך. מנסיון אישי עם הרכב אנני ממליץ לא להסתכל על עומדן ק"מ (עם הנסיעה היא נסיעה ממוצעת כ10K-15K לשנה) כקובע חד משעמעות.

בכל מקרה יש שיכולים שרק אתה תוכל לעמוד אותם, כגון כמה אתה רוצה להשקיע וכמה חשוב לך לשמור על הרכב בעיקר.
בגדול זה אוטו שנוסע, לפחות פעם פעמיים בשבוע נוסע לירושלים, מטייל הרבה בכבישים מהירים וחשוב לי לשמור עליו, אני מאוד אוהב אותו.

העניין שאני מנסה למצוא איזון בין עלויות לבין שמירה על הרכב, להגיע לאיזון ואני לא יודע מה השיקולים.

הנתון היחיד שאני יכול לספק ואולי תעזרו לי לבנות תמונת מצב היא שלפני 20 אלף הוא עבר טיפול גדול מאוד, טיימינג, רצועות, שמנים פילטרים ברקסים צמיגים גלגלים פילטרים וכו וכו וכו.

מאז אחרי 10 אלף עשיתי טיפול קטן ועכשיו אני עם השיקול שבו אני נעזר בכם האם להכניס עכשיו (10 אלף אחרי האחרון) או לחכות עוד 10 או אפילו רק חמש.
לגבי מצב השמן, שחור אבל אין ריח, אגב יש הבדלים בין סוגי השמנים ? אני בד"כ שם שמן של תחנת דלק כלשהי.
goldshark מנותק   הגב עם ציטוט