|
אל חשש, בהחלפת המוח ההידראולי של הרובוט (סיפור של 10k ש"ח) לא השתתפתי, מי שספגו את העלויות היו סמל"ת (לאחר שעירבתי אותם) ואוטו-דיל, מאחר והרכב היה אצלי חודשיים מהרכישה כשזה קרה.
ההחלפה של המוח ההידראולי היתה מיותרת, אין לי בכך שום ספק. בעל המוסך המוכר אליו שנינו הולכים, די גימגם כשנתקל בסיטואציה ובאופן כללי לא הייתי מרוצה מהטיפול שלו בסוגיה הזו. מזל שלא נאלצתי לספוג את העלות. מה שקרה הוא שבוקר אחד, הוצאתי את הרכב מחניון (חניון תת-קרקעי, עם אחוזי לחות מטורפים - שזה מה שאני מאמין שגרם לתקלה) לאחר ששהה בו במשך מס' ימים. תוך כק"מ נסיעה מהיציאה מהחניון, אני נעצר בצד הדרך לעשות שיחה, משלב לניוטראל ולאחר מס' שניות נדלקת נורה של Check Transmission עם הודעה מילולית. מנסה לשלב לראשון, חוזר לניוטראל. מרים מכסה מנוע ומתברר שהרובוט הקיא את כל הנוזל ההידראולי לכביש והמשאבה רצה על ריק (אני משוכנע שהדבר לשכעצמו די קיצר לה את החיים). תחילה חשבתי לרגע שמדובר בנוזל קירור או שמן מנוע, חלילה, אך במהרה התברר לי שזה השמן של הרובוט מאחר והמשאבה לא הפסיקה לפעול. גררתי את הרכב למוסך, שם הגיעו למסקנה שאע"פי שאפשר למלא נוזל מחדש ולהמשיך לנסוע כרגיל, ישנה נזילה מהרובוט שמצריכה החלפה שלו. באותו רגע דרכתי את החבר'ה באוטו-דיל ושלחתי פקס לסמל"ת, בטענה שאין סיבה שאוציא עלות של 20% מהרכב שזה עתה רכשתי בכדי להחזיר אותו למצב נסיעה.
זה העניין עם הרובוט. הקלאץ' בשלב מאוחר יותר הוחלף על כל המכלול שלו בגלל שהחל להחליק, בין השאר הוחלף גם מיסב הלחץ. תופעת הרעידות ממשיכה.
בדבר החששות שלך עם הצובר, על סמך הנסיון שלי אתה מתאר התנהגות נורמלית לחלוטין של המשאבה. אם אתה רוצה, אין לי בעיה שניפגש עם הרכבים ונשווה את ההתנהגות. המשאבה של הרובוט לא נועדה בשביל לעבוד פעם אחת בנסיעה וזהו, היא עובדת בהאצה/האטה ואף עובדת קשה עוד יותר בפקקים. אני תוהה למה מהנדסי פיאט/עלפע לא חשבו על דרך לשלב את המשאבה כחלק מרצועת האביזרים עם קלאץ' חשמלי (בדומה למדחס) במקום שכל המשאבה תיהיה חשמלית. זה לא שהמשאבה חזקה במיוחד, כך שאין שום סיבה שיווצר עומס בלתי סביר על המנוע. הלחץ נוצר בגלל המעברים הצרים המשמשים את הנוזל.
נערך לאחרונה על ידי ALÞћÃ : 04-09-12 ב 03:33.
|