|
ידידי נא לשים לב למה שכתב מאור. " יש ריח חזק מאוד של דלק"
ואתה כתבת "מדובר בריח סביר של דלק".
ריח חזק מאוד של דלק, אינו סביר.
לגבי החיישן הנ"ל, הוא למעשה נגד משתנה שמשנה את התנגדותו בהתאם לטמפ' המים במנוע.
בטמפ' מים גבוהה ההתנגדות שלו קטנה וההפך.
אם בשעת הנעת בוקר כאשר טמפ' המים במנוע נמוכה. וההתנגדות שלו תהיה נמוכה ממה שהיצרן קבע, המחשב ישנה את יחס התערובת לעשירה מידי, ויוציא את חיישן החמצן מטווח פעולתו.
התוצאה תהיה, ריח דלק מהאגזוז.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
|