לא רטוב מתחת לדשבורד. בדקתי שהאוטו מתחמם גם אין יציאה משמעותית של אדים מהאגזוז.
שמתי לב שהוא התחמם מאוד (עד השלושת רבעי מד) שעצרתי בצד ופתחתי את המכסה מנוע ליד הבלוק מנוע יכולתי לשמוע שריקה של אויר. לא משהו חזק אבל הוא היה שם.
המאורר לא נדלק בכלל. ראיתי שיש שם איזה מאה כניסות חשמל, איך אני יכול לבדוק אם המאורר תקין? (אם לא אז איך אני יכול לבדוק בעיות אחרות בשרשרת?)
אני מכבה אותו שהוא עובר את השלושת רבעי מד. הוא אמור להיות קבוע סביב החצי חום, לא?
איך אני מנקז אויר?
תודה