|
לדעתי, הבעיה שלך שהנורות דולקות לשברירי שנייה בלוח השעונים, אינה בעיית חיבורי המצבר והארקת המצבר אל גוף הרכב.
הבעיה שלך היא בדיוק כמו שכתבת, "מגעים בחווט המוליך אל לוח השעונים".
באחד הקונקטורים שמתחברים ללוח, המגע רופף.
התופעה יכולה להעלם לבד עם שינוי מזג האוויר. או לפרק ולנקות מגעים.
אם הבעיה הייתה מחיבורי מצבר והארכה, גם האורות היו מהבהבים, והמנוע היה מזייף מעט.
לגבי המזגן.
יש לזכור שמזגן לא מתפקד כאשר הטמפרטורה בחוץ היא כ-40 מעלות.
האוויר לא מצליח לפרק את החום מהמעבה. זאת בשל תכונות הגז.
לא מסכים איתך שהמדחס די ישן וראה ימים יפים יותר.
מה שקורה הוא שלאחר וקום, גז, חומר אטימה ושמן, עד שהחומר ממש מתחיל לאטום לוקח זמן.
בינתיים אותה דליפה שיש מהמאייד, ממשיכה לדלוף ואז נוצר חוסר גז.
זה מה שקרה במקרה של חבר הפורום קליין. חודש לאחר אותה פעולה שעשינו אצלך,
הקירור ירד הוספנו גז חינם וברוך השם, שלושה חודשים אין בעיה.
אז אם תהיה בסביבה, כנס אלי להוספת גז חינם.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
|