צפה בהודעה יחידה
ישן 25-08-12, 20:36   #17
GreaseDonkey
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: ירושלים
הגלגלים שלי: ניסאן קשקאי, סניק
הודעות: 158
צטט:
במקור פורסם על ידי glmn180 צפה בהודעה
היום בדקתי שוב. בדיקת סליל חימום כשהסוויץ פתוח והרכב לא מונע 4.5V. בהתנעת המנוע המתח הנמדד היה 14.3v. וכאן נשאלת שאלה נוספת. האם מתח לא תקין יכול לפגוע בנתונים שמספק החיישן.
כנראה שישנה בעיה בטעינה ברכב : בדיקה כשהמנוע כבוי 12.2v
כשהמנוע מונע ללא צרכנים : 14.3V חריג!
כשישנם צרכנים נע בין 13.2V ל 14V לפי מספר צרכני החשמל שאני מחבר.
כמו כן באזור הקוטב החיובי יש נוזל (כנראה חומצה) ואבקה לבנה.
האם הבעיה היא באלטרנטור או בחלק אחר ?
כן זה בהחלט יכול להיות, מוכרת תופעה של מחשב הזרקה שמשבשת את פעולת החיישן חמצן.
בדוק מתח בחוט האפור של החיישן חמצן שהוא המינוס... מול הקוטב החיובי של המצבר.. האם יש מתח מצבר או לא?
GreaseDonkey מנותק   הגב עם ציטוט