|
היום בדקתי שוב. בדיקת סליל חימום כשהסוויץ פתוח והרכב לא מונע 4.5V. בהתנעת המנוע המתח הנמדד היה 14.3v. וכאן נשאלת שאלה נוספת. האם מתח לא תקין יכול לפגוע בנתונים שמספק החיישן.
כנראה שישנה בעיה בטעינה ברכב : בדיקה כשהמנוע כבוי 12.2v
כשהמנוע מונע ללא צרכנים : 14.3V חריג!
כשישנם צרכנים נע בין 13.2V ל 14V לפי מספר צרכני החשמל שאני מחבר.
כמו כן באזור הקוטב החיובי יש נוזל (כנראה חומצה) ואבקה לבנה.
האם הבעיה היא באלטרנטור או בחלק אחר ?
|