|
עדיין אין לי תשובה חד משמעית כי הבעיה עוד לא תוקנה.
ישנו טרמוסטט חדש שמתפקד כראוי למיטב ידיעתי. (בהנעה צינור עליון קר ותחתון חם, לאחר כמה דקות הצינור העליון מתחמם גם הוא.)
כרגע היוניט שמותקן הוא יוניט עם 2 חוטים שאני לא מצליח לקרוא ממנו את טמפרטורת ההפעלה שלו.
מבחינתי הוא החשוד העיקרי בכך שחום המנוע לא מצליח לעלות יותר ממילימטר מעל קו הרבע.
האם יש למישהו המלצה לחנות בבאר שבע שניתן לרכוש בה יוניט מאוורר מקורי ?
וכשאני כבר אקנה יוניט עם 3 חוטים, מאיפה אני ימציא את החוט החסר כדי לחבר את היוניט כמו שצריך?
|