|
תודה רבה על התגובה.
מה הכוונה שלך: "לי נראה שלא ידעו? המוסך יודע טוב שאני לא מרוצה מהטיפול.
העניין של ההתנעה בבוקר, זה תופעה חדשה שלא הייתה אף פעם. תמיד כשהייתי מתניעה את האוטו, הטורים ישר היו מתייצבים על 800 וזהו. לא קרה לי אף פעם שהם זינקו ככה ל-1000, 1200 ורק אז התייצבו. חבר אמר לי שיכול להיות שהם סובבו את הבורג של הטורים יותר מדי ולכן זה "גבוהים מדי" עכשיו.
לגבי המזגן - ליד המנוע, יש צינור כסוף, שהיה חסר שם שסתום שחור (אולי פקק), קטן, שאמור לסגור את הפיה של הצינור. זה לא אמורה להוות בעיה רצינית, גם אם אין אותו. זה נראה כמו שסתום של צמיג בערך, קצת יותר גדול. חברים בעבודה אמרו לי שלפי איך שתיארתי את זה, זה נשמע כאילו המזגן "קפא" ולכן ראיתי אדים יוצאים מהפתח של האיוורור. אבל למה שהמזגן יקפא פתאום? זאת השאלה....
כי כנראה שלא ברח גז, אלא זה היה פשוט אדים של קפאון מהמזגן.
ועוד שאלה - אני לא מבינה מה הקשר בין חיישן מהירות (VSS) לבין הטורים. חיישן מהירות - אמרת שזה קשור לגיר......
אשמח לתשובה מהירה כמה שיותר! מחר בבוקר אני שמה את האוטו שוב אצל שפיק ואני רוצה להגיד לו ממש הכל.
תודה רבה דוד!
|