|
"אני מרגישה שהם ממש לא הצליחו לסדר שום דבר." לי נראה שלא ידעו. כבר הד"מ.
1. בעיה של טורים - בעצירה ברמזור.
יש לבדוק את חיישן מהירות (VSS). הבעיה קשורה לדפיקות שיש לך בגיר. "ממש שומעים את ירידת ההילוכים ל-2 ול-1, ממש נקישות" הטיפול בחיישן בלי לטפל בגיר לא יעזור.
2. בעיית ירידת הטורים.זיקה להנ"ל.
3א. "כשמתניעים את האוטו בבוקר (כשהוא קר), הטורים ממש גבוהים - 1000,1200, ורק אחרי כמה שניות יורדים ל-800" המצב המתואר תקין בהחלט.
3ב. בעיית מזגן. כל מה שכתבת לא מסתדר מבחינה טכנית.
לדעתי, לא היה חסר לך שסתום, אלא פקק שחור שמונע דליפת גז מיזערית ואבק.
אין מצב שהגז ברח לך לתוך האוטו ובטח לא ראית אותו, ואחרי הצהריים הפעלת את המזגן שוב, ופתאום הכל היה יחסית בסדר. תבדקי אם לא חסר לך נוזל קירור במנוע.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
|