המשך הסיפור:
אתמול ביקרתי אצל כבוד המר"ן פליקס שליט"א.
פליקס התחיל לעבוד במרץ, הכין צמת חוטים שתחבר בין הצמה שסיגל בנתה לבין תא המנוע, פירק את תיבת הנתיכים כדי למצוא פלוס, חיבר את חיישן החום והכל נראה מבטיח מאוד.
אלא שאז מרפי לא התאפק והחליט לקפוץ לומר שלום: התברר שההברגה של חיישן לחץ השמן אינה תואמת את ההברגה בבלוק המנוע. כך יוצא שמתוך שלושה שעונים, כרגע פעילים רק שניים: טמפ' שמן וטעינה. עד שאמצא חיישן לחץ מתאים, אמשיך לקבל התראה על לחץ שמן נמוך רק באמצעות נורת האזהרה.
תמונות:
המר"ן מכין את הצמה
חייב לצאת, אעלה תמונות נוספות מאוחר יותר.