צפה בהודעה יחידה
ישן 26-07-12, 10:32   #6
Caveman
Super Moderator
מנהל
 
האווטאר של Caveman
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
גיא, לשאלותך,
מחירים והנחות אתה מוזמן לברר במעמד הרכישה. המחירון עומד על 162 אש"ח אם אני לא טועה.
צריכת הדלק הממוצעת שלי, לאחר כשנה וחצי, עומדת על 10.7 קמ"ל.

מצב ספורט עושה כך:
מעלה מומנט, מחדד תגובת דוושה, מקשיח את ההגה, משפר קצת את הצליל של האגזוז, והדבר החשוב ביותר, מפעיל את הדיפרנציאל הקדמי האלקטרוני.
למי שמעולם לא נהג ברכב עם מכלול שכזה, מכאני או אלקטרוני, זה כמו לשחק עם צ'יטים בNFS. עוזר לצמצם תת היגוי מאוד.

נאור, האבזור עומד בקו של המתחרים. מה בדיוק חסר לך? גם ברמת האבזור הגבוהה יותר לא תקבל את חלקי העור שהזכרת.
בנסיעה רגועה, הרכב אכן שקט, אבל בשאר המצבים, לא חסר. לא כמו ב500 למשל, אבל עדיין, לא שקט.

לגבי דינאמיות, הוא פשוט אוהב יותר להישען בפניה, זה הכיול של המתלים. וזה המחיר של התנהלות יומית טובה יותר.
מוזר שאתה טוען שהמיטו קשיחה יותר, כי היא לא. היא מכויילת רך יותר, ודווקא ה155 עדיפה יותר בהיבט הזה לדעתי.
מכלול ההגה שם למיטב ידיעתי זהה לחלוטין. לא הרגיש לי שונה מהנסיעות שעשיתי על המיטו.
שוב, לדעתי ה155 עדיפה על התלתן.

בגדול, אתה מתאר בדיוק מה שהסברתי לך בזמנו שנפגשנו באולם תצוגה. אתה משלם קצת, וזה באמת קצת, בדינאמיות, ומרוויח המון בנסיעה היומית, שלמרות שאנשים רבים לא אוהבים להודות בזה, זה מה שהרכב עושה ברוב הזמן. מבחינתי, אם הוא נכשל בזה, אין לו זכות קיום. הרי זו כל המטרה של הוט האצ', רכב שאפשר להשתמש בו כל יום, ויחד עם זאת להנות כשרוצים. פשרות זה בסדר גמור, אבל עד גבול מסוים.
הקורסה אכן עדיפה בחלק המהנה, אין כאן ספק,אבל נכשלת בגדול בחלק השני. בזמנו שקלתי אפילו להחליף, אבל מהר מאוד ירדתי מזה. אולי הזדקנתי קצת, אבל נוחות נסיעה קשיחה כזו אני לא מוכן לקבל
מה שכן, מתחת ל150, בהחלט אין אופציה מהנה יותר ממנה. חוסר הדיפרנציאל אצלה מורגש, וזו נקודה לזכות הפונטו/מיטו. אני תוהה איך גרסת הרינג מתנהגת בהיבט הזה.
__________________
My Car: Mk3B APESS

הכללים לכתיבת הודעות בפורום. נא לקרוא.

נערך לאחרונה על ידי Caveman : 26-07-12 ב 10:49.
Caveman מנותק   הגב עם ציטוט