צפה בהודעה יחידה
ישן 15-03-07, 17:49   #3
Guest
 
הודעות: n/a
איתן - אני חושב שאתה טועה !
בפונטו ספייס, לפחות במנוע ה- 16 שסתומים (80 כ"ס) (מה זה דגם SX? של "אינטר"?), החלפת משאבת המים כרוכה ביחסית הרבה עבודה.

מפרקים את תושבת המנוע העליונה, תומכים את המנוע על גיק, צריך לפרק את רצועת הטיימינג והמותחן שלה ולנעול בעזרת כלי ייעודי (שאפשר גם, אגב, לאלתר אותו) את הקאמשפט. אצלי שהחלפתי לפני שנה וחצי משאבת מים ראיתי במו עייני שהמכונאי עבד קשה ועבד לפחות שעה נטו.

במנוע 8 שסתומים זה פשוט יותר אבל עדיין צריך לפרק את רצועת הטיימינג.

אני לא מוצא את החשבונית אבל אני זוכר ששילמתי לפני שנה וחצי קרוב ל- 1000 ש"ח: כ- 350 למשאבה מקורית (ירד המחיר?), עבודה חייבו לפי השעתון על משהו בין 1.5 ל-2 שעות, פאראפלו 4 ליטר ובדיקת אטימות המערכת והגעתי לקרוב ל- 1000 ש"ח במוסך המרכזי.

לכן המחיר ששילם השואל נשמע סביר למדי במיוחד למוסך מורשה פיאט. ובתקווה ששמו פאראפלו ולא מים ירוקים.