|
מאחר שהאגזימר לא מצביע על שום חלק תקול, אני לא קונה את הסיפור הזה, שחיישן טמפ' תקין.
נראה שגם חיים לחוץ מהתקלה. עובדה שעברו לשיטת "ננסה". קודם חיישני חמצן ועכשיו לשלוח את המחשב לבדיקה. לדעתי במצב הזה אין ברירה אחרת, מאשר לנסות.
וחוץ מיזה, חום המנוע יכול להיות תקין, אבל החיישן תקול ומשדר למחשב שהמנוע קר, ואז המחשב נותן יותר דלק מאוויר ומשבש את קריאת חיישן החמצן.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
|