צפה בהודעה יחידה
ישן 18-07-12, 09:51   #6
/F/I/A/T/
Member
 
האווטאר של /F/I/A/T/
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: ראשון לציון מערב, קרוב לים
הגלגלים שלי: minichamp, maisto, burago
הודעות: 68
החלטתי לנקז מכיוון שהרכב התחמם.

במהשך לשרשור הנ"ל: http://www.fiatclub.co.il/forum/show...0377#post30377

בסה"כ הוחלף רדיאטור, משאבת מים, יוניט מאוורר (מקורי), תרמוסטט (מקורי) -פעמיים, והוחלף יוניט שעון חום מנוע (מקורי, זה שהולך לשעון ומראה את הטמפ'). והרכב ממשיך להתחמם.

הבעיה היא שהוונטה נכנסת מספר פעמים בזמן אבל אז משום מה לאחר מספר מחזורי כניסה ויציאה היא לא נכנסת בזמן והרכב מתחיל להתחמם עד לשעון בשעה 11 ושם החום עומד יציב, עד שלפני יומיים התחיל לטפס מעט מעל 11 ומים התחילו לגלוש ממיכל העיבוי.

לכן ביצעתי ניקוז אוויר. האם ביצעתי את הניקוז כפי שצריך? אם כן מדוע היו בועות במיכל העיבוי ומדוע המים גלשו מהפקק?

אני כבר מתחיל להתייאש מהפונטו הזאת
__________________
If everything seems under control, you're just not going fast enough
/F/I/A/T/ מנותק   הגב עם ציטוט