|
עדכון: ביצעתי לבסוף ניקוז אוויר על מנוע קר, כיוונתי את הבורר מזגן על חום.
פתחתי את פקק הניקוז על הקיר אש וחיכיתי עד שיצא אוויר רציף, לאחר מכן ביצעתי מספר פמפומים על צינורות הרדיאטור (ברגע שלחצתי על הצינור הפקק ניקוז היהפתוח, וברגע שאני עוזב את הצינור סגרתי את הפקק ניקוז, בדומה לניקוז אוויר בבלמים), הקפדתי כמובן שמפלס המים במיכל עיבוי לא ירד לאפס, לבסוף השלמתי חוסרים במיכל עיבוי.
הנעתי את הרכב והפעלתי מזגן על קירור, המנוע הגיע לטמפ' עבודה מספר פעמים, וונטה נכנסה לעבודה מספר פעמים והתנתקה (כשכיבתי את המזגן והטמפ' ירדה מתחת לקו של השעה 9) עד שבמחזור הרביעי - חמישי פתאום הטמפ' התחילה לטפס אל מעל לקו האמצע לכיוון הקו של שעה 10, שמתי לב שהמים ברדיאטור התחילו לעלות למעלה עד שהתחילו לפרוץ לאט לאט דרך הפקק.
דוממתי את המנוע והמים המשיכו לצאת דרך הפקק של מיכל עיבוי, כמו כן נראו המון בועות מים במיכל העיבוי שיצאו דרך צינור העודפים. פתחתי לאט יותר ויותר את הפקק של מיכל העיבוי עד שהמים נרגעו והפסיקו לצאת, השלמתי חוסרים בנוזל הקירור ויותר לא נגעתי באוטו.
מה הבעיה באוטו? מדוע מספר פעמים הוא היה בטמפ' תקינה ולפתע החל להתחמם?
__________________
If everything seems under control, you're just not going fast enough
|