|
זה לא נשמע הזוי. כבר הד"מ.
המכונאי אמור היה לדעת, שצריכת דלק גבוהה בכ-35% וריח דלק ברכב, לא מציביעים על חיישן חמצן. ברגע שהוא ניתק את החיישן ואמר לך לנסוע לבדוק, הוא גרם למחשב לא לתקן את יחס הדלק אוויר.
ז.א פעולה הפוכה, משום שלא היה מי שיתקן את יחס התערובת. בזמן שיש תערובת עשירה, צריכת הדלק גבוהה. תפקידו של החיישן לתת אות למחשב, כדי שיתן פחות דלק למזרק/ים.
כמובן שזה בתלות בזמן ההזרקה ולא בלחץ או בכמות.
ברגע שחלק אחר תקול, זה לא יתן דבר לנסוע עם חיישן מנותק. משום שבמילא החיישן אפילו אם הוא תקין, לא יתפקד משום שיצא מתחום העבודה שלו.
יש לבדוק תחילה את חיישן (ECT). ואחר כך נמשיך במידת הצורך.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
|