צטט:
במקור פורסם על ידי m1011409
כמו כן, תופעה נוספת היא שכשאני מכניס קלאץ' בהעברת הילוכים הטורים עולים ואז כשאני משחרר
קלאץ' בהילוך הבא האוטו מקבל "דחיפה" מכיוון שהטורים באיזור ה 2500. כלומר הטורים לא יורדים
בחזרה לאזור ה 800 כפי שאמור לקרות.
אשמח לשמוע את דעתכם.
מארק.
|
לגבי החום בדוק את מה שכתב יאיר.
לגבי הטורים, הבעיה מהקניסטר, ו/או משסתום IAC.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.