צפה בהודעה יחידה
ישן 22-06-12, 15:23   #5
aviatar32
Member
 
תאריך הצטרפות: Jun 2012
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 32
צטט:
במקור פורסם על ידי mechtech צפה בהודעה
בעניין הצבע, יש מצב שפגעת בשכבת הלכה ולכן לא כדאי לעשות ווקס כי זה יקלף לך את הלכה ואז זה יתפשט ויתרחב במשך הזמן (יש אזהרה על המדבקה בווקס) ומניסיון לא כדאי למרוח ווקס על צבע ששכבת הלכה בו פגומה.
אל תשתמש בחומר שוחק, תשתמש במטלית עם נפט וכו' (לא עם טינר נקי חס וכרפס, אולי ממש מדולל, אבל בצע קודם בדיקה בצבע באזור מוסתר, בתא המנוע/המטען לדוגמה).

לגבי טמפ' המנוע, כשאתה משאיר את המנוע עובד בסרק (בחניה לדוגמה) עד שהמאוורר של הרדיאטור נכנס לפעולה, האם מד הטמפ' אינו עולה לחצי או צמוד אליו?
אם זה כך, כדאי לבדוק שהקונקטור של חיישן טמפ' המנוע מחובר היטב ולא רופף.
לבדוק שהתרמוסטט אינו תקוע במצב פתוח או תקול.
לבדוק את תקינות חיישן הטמפ' ברדיאטור ולוודא שאינו מפעיל את המאוורר לפני שהמנוע הגיע לטמפ' הרצוייה.

כמו ש-Guter המליץ לך, מוכרים נוזל שמשות מוכן, אתה יכול למלא מי ברז ולחסוך לא מעט זוזים במשך הזמן, אך עם שימוש במי ברז נוצרת במשך הזמן אבנית שסותמת את המתזים (כשיש סתימה אני פותח את החרירים שבמתזים עם סיכה).

כשהרכב בחניה לאחר נסיעה ממושכת הוא מגיע לרבע ומפעיל את הוונטה כנראה במהירות 2 והמחוג נשאר על הרבע. אשמח לדעת איך בודקים את החיבור של חיישן הטמפ' ואת החיישן עצמו.

וקניתי את ה"מים הכחולים" , עובדים יופי , מילאתי כנראה אבל יותר מידי ולכן נשפך מלמטה (לא מאיפה שהכנסתי אלא מלמטה של הרכב.)
aviatar32 מנותק   הגב עם ציטוט