צפה בהודעה יחידה
ישן 19-06-12, 07:29   #8
shotdown
Senior Member
 
האווטאר של shotdown
 
תאריך הצטרפות: Mar 2012
מיקום: רחובות
הגלגלים שלי: פרארי
הודעות: 185
סאנרוף מאז ומתמיד היה צריך לאשר. (אני מדבר על התקופות המודרניות כן? לא על שנות ה 70)
זה הורדה מהכביש במקרה של בדיקת בוחן, וכישלון 100% בטסט במידה וזה לא מאושר.

הבעיתיות בנושא היא שרק מקום מוסמך ע"י משרד התחבורה יכול לתת אישור, כל מקום אחר לא יכול לתת אישור קביל ומשרד התחבורה לא יאשר.

היו מקרים בהם אנשים עשו חלון גג, ולבסוף התבקשו להוריד אותו, וזה כבר סיפור, כל החיפוי הפנימי - להשיג חדש.
להוציא את הסנרוף, להשלים עם חתיכת פח, ללטש, ליישר, פחחות ואז צבע - בקיצור עסק יקר מאוד.
__________________
ההיסטוריה המוטורית שלי:
שברולט קוסיקה v6 / סיאט איביזה mk2 1.6/ מיצובישי קולט 94/ פורד אסקורט rs200/ פג׳ו 106 ראלי 1.6

כיום: בייבי פרארי- פיאט קופה 16vt
shotdown מנותק   הגב עם ציטוט