צפה בהודעה יחידה
ישן 29-05-12, 01:18   #3
Caveman
Super Moderator
מנהל
 
האווטאר של Caveman
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
תעשה שיעורי בית, האחרות גם נמכרות באיזור ה60+- לגרסאות הנפוצות. כאשר הפיקנטו, מבין היקרות, היא המועדפת כרגע ובצדק. לטעמי הפנדה עדיפה עליה. לפי ההתרשמות, גם השלישיה של VW. למרות זאת, המחיר אכן גבולי. עוד למרות זאת, זוהי הוזלה מבורכת.
לשלם עוד תוספת קטנה, כדי לקבל הרבה, שווה.

בכך מקרה,

האיבו מתעלה על הגרנדה בכל פרמטר.
אתה זורק פרטים לאוויר ללא כל ביסוס.

מראה הוא עניין של טעם, אז נשאיר אותו מחוץ לדיון.

פנים הרכב באיבו מורכב טוב יותר, מחומרים איכותיים יותר, ונוח יותר לתפעול. בגרסת הMYLIFE ומעלה, אתה אפילו מקבל את כל הדשבורד מצופה בעור מחורר עם תפירה לבנה תואמת עליו ובשאר חלקי הרכב.
המעמד של הGPS מאוד נוח, אך לא כל כך מתאים לישראל מכיוון ומערכות ה TOMTOM לא נמכרות כאן, וחבל (אין קשר לסמל"ת כמובן).
"סתם תא אכסון" שאתה מדבר עליו, משמש אותי כל יום ללא יוצא מן הכלל לאכסון דברים, בעיקר את משקפי השמש. אז מניסיון של שנה וחצי, הוא מאוד מאוד נוח, וחסר בהרבה רכבים אחרים.
לוח השעונים טוב בהרבה ממה שקיים בפונטו דור שני ושני וחצי. כנראה שמעולם לא ראית אחד בפעולה. מה הבעיה במיקום השעונים?
הגיר הרציף כבר לא קיים. הרובוטי שלהם נחשב לטוב מאוד יחסית לשאר. אינני מהתומכים של שניהם כך או כך, אבל צריכת הדלק וזמינות הכוח של הרובוטי טובות יותר. הפעולה של הרציף אכן נעימה יותר.

מעבר לזה, הן מאובזרות בפנסי עוקבי פניה, תאורת יום, תאורת LED אחורית, סאנרוף פנורמי כפול, מערכת מקורית טובה יותר, בקרת אקלים מפוצלת, מערכת B&M טובה יותר מאשר בגרנדה שתומכת במכשיר צד שלישי, מנועים פשוט מצויינים עם צריכת דלק טובה מאוד, וזמינות כוח גם כן.

אני באמת תוהה למה אתה ממהר לקטול את האיבו, כאשר היא מבין המובילות בקטגוריה. הבעיתיות כאן תמיד הייתה היבואנים, וזה תקף לכמעט כל רכב שנמכר כאן.
__________________
My Car: Mk3B APESS

הכללים לכתיבת הודעות בפורום. נא לקרוא.

נערך לאחרונה על ידי Caveman : 29-05-12 ב 07:42.
Caveman מנותק   הגב עם ציטוט