צפה בהודעה יחידה
ישן 08-03-07, 07:25   #8
Guest
 
הודעות: n/a
יש הבדל גדול.

ברכב שמגיע עם קסנון מקורי - יש מתזים לפנסים, יש מערכת אוט' ליצוב האלומה, וכו'.

ברכב שהותקן קיט קסנון זול - אין מתזים לפנסים, אין מערכת אוט' ליצוב האלומה ובדר"כ יש רפלקטור ולא פרוז'קטור.
בדר"כ הקיטים הללו גורמים לבעיות חשמל לא קלות, אפילו בעיות גיר - אם מדובר בגיר אוט'.

תבין, קיט כזה - זה רק מתכון לצרות.
אז נכון - יש יותר איכותיים ויש פחות - אבל בסופו של דבר, שניהם פחות איכותיים ומסנוורים משמעותית - מקיט קסנון מקורי, שמגיע עם הרכב (או לחילופין, מקיט קסנון מקורי, שכולל את מה שציינתי - והותקן על רכב שהיה מצוייד בנורות הלוגן רגילות).

אל תיעלב - אתה פשוט חלק מתופעת עדר-הקסנון המתפתחת פה בזמן האחרון...
מתקינים קיטים שאין להם מערכת יצוב/כיוון אוט' של האלומה, על פנסים שהם בעלי רפלקטור רגיל (מה שגורם לסינוור מטורף - למרות שבמקרה שלך יש פרוז'קטור), אין מתזים לפנסים (וכן - זה די הכרחי) וקונים נורות שהן בגוון שגורם לסינוור רב! מ-8000K ומעלה, זה יותר מזיק מאשר מועיל! סינוור רב מאוד (שלא נדבר על זה - שזה נראה רע! אין בזה שומדבר יפה! סתם אלומה כחולה ומעיקה).

אם כבר הלכת(ם) על קיט שאינו מקורי, אז תלכו על גג 6300K - שזה עוד הגיוני, מסנוור הרבה פחות ונראה נעים לעין.

בכל מקרה, לדעתי - אם כבר קסנון, אז שווה להשקיע ולרכוש מקורי
שמגיע עם המערכות עליהם דיברתי, וגם בגלל האמינות הגבוה משמעותית!

פנס מקורי, הלוגן, של Hella - לפביה (לדוג'. אנחנו כבר זמן רב בלי פונטו) עולה 1000 ש"ח בארץ.
פנס מקורי, קסנון, של Hella - לפביה עולה כ-1800 ש"ח (בגרמניה). וכן, אני מעדיף להוציא 1800X2, מאשר להוציא כ-2000 ש"ח ולקבל קיט שאינו איכותי במיוחד, עשוי לגרום בעיות ומסנוור מאוד.