צפה בהודעה יחידה
ישן 21-05-12, 18:52   #3
RanST
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: May 2012
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: Punto Mk1 XTZ 75
הודעות: 28
לא, כרית אוויר לנוסע כבר יש והכל בסדר באזור הזה.
מדובר פה בתוספת
שנמצאת בערך מתחת למתגי המזגן ויחידת הרדיו דיסק, בריק שבין אזור זה לידית ההילוכים
RanST מנותק   הגב עם ציטוט