צפה בהודעה יחידה
ישן 20-05-12, 23:24   #2
yair068
Senior Member
 
האווטאר של yair068
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
המשענת צריכה להיות יותר אחורנית כך שרק המרפק ינוח עליה
לדעתי לא שימושי כי הרכב הוא תעסוקתי עם ההילוכים ומציאת כח זמין
לגבי התוספת מעריך שאתה מתכוון לכרית אויר לנוסע שנמצאת בצד ימין של הדשבורד
yair068 מנותק   הגב עם ציטוט