1. זליגת זרם צריך לבדוק כראוי עם מד זרם דיגיטלי, כשכל צרכני הרכב כבויים וכשהוא נמצא במצב "שינה" ואז לראות שזליגת הזרם אינה גבוהה מדי.
אם מתגלה זליגת זרם גבוהה מדי, אז מתחילים להוציא נתיכים (פיוזים), אחד אחד, של מע' חשמל ברכב ומתקדמים לגילוי המע' שצורכת חשמל כשהיא אינה אמורה לצרוך אותו.
אני פעם מצאתי זליגת חשמל סמויה כזאת, במע' שאינה עוברת דרך נתיך בגובה של כשלושה אמפרים שנבעה מתקלה באלטרנטור וזה היה במכונית פורד מונדאו.
מקום מקצועי וטוב לבדיקה ואיתור הבעייה הנו אצל
אורן כאן:
www.musach.co.il/details.asp?id=570
2. תדלקת 15 ליטרים ממצב ריק לגמרי?. אם כן אז סביר למדי שזה תקין. נורת חוסר דלק מתחילה, לרוב, להידלק בכ 1/4 מיכל.
בברכה - רפי לין