צפה בהודעה יחידה
ישן 06-05-12, 20:49   #5
רפי לין
בעל מקצוע
מנהל
 
האווטאר של רפי לין
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: רמת השרון
הגלגלים שלי: בראבו גיר רובוטי, פנדה גיר ידני
הודעות: 6,357
נורת כרית אויר דולקת

בפיאט פונטו, ניתוק מצבר וחיבורו מחדש, לא ימחק תקלה במע' כרית האויר.
נראה שעלולות להיות 2 סיבות לתקלה שקרתה לאחר פרוק והרכבת ההגה (גלגל ההגה):
1. לאחר הסרת גלגל ההגה, (או כרית האויר בלבד) הופעל מתג ההצתה במצב ON ואז מחשב כריות האויר זיהה נתק של כרית אויר הנהג ורשם תקלה ובמקרה כזה ניתן לראותה ומוחקה ע"י מחשב/סורק איבחון תקלות.
2. בעקבות פרוק ו/או הרכבה לא נכונה של גלגל ההגה נקרעו החוטים בתוך "סליל השעון"
שמתחת לגלגל ההגה ואז אין מנוס אלא להחליפו (ובהרכבה נכונה) ולאחר מכן לבצע מחיקת התקלה
ע"י מחשב/סורק איבחון תקלות.
על "סליל שעון" במע' כרית אויר נהג כאן:
www.musach.co.il/forum/showthread.php?t=969
הערה - אם מפעילים את מתג ההצתה למצב ON כשלוח השעונים מוסר, תירשם תקלה במחשב כרית האויר שניתנת למחיקה רק ע"י מחשב/סורק איבחון.
נא עדכן ממצאים ותוצאות (לכשיהיו).
בברכה - רפי לין
__________________
האתר לחיפוש מוסכים ושרותי רכב www.musach.co.il
פורום טכני לרכב www.musach.co.il/forum
פייסבוק http://www.facebook.com/profile.php?id=600554043
רפי לין מנותק   הגב עם ציטוט