קשה לי להאמין שהנזילה היא בין הראש למנוע. משום שהראש מקבל את לחץ השמן מהבלוק מצד הרדיאטור. בחלק הראש שבצד קיר האש, השמן נוזל בלי לחץ לקרטר.
נראה לי יותר שהבעיה במה שיאיר כתב, "לדעתי הבריחה היא מאטם קאמשפט ממחזירי השמן או מאטם מכסה שסתומים".
יש ראי מיוחד שמכניסים בין קיר האש, לבין המנוע. ואז קל יותר לאתר את הנזילה.
הריח נוצר בגלל טיפטוף השמן על האגזוז.
אני מתפלא שהריח לא מפריע לך.

דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.