|
המשך...
1)
אז אחרי ביקור אצל שמשון, הפעלת המנוע על 3000 סל"ד במשך כ-5 דקות, חום המנוע התחיל לטפס מעלה. לדבריו יש לנקות את הרדיאטור (~700 שח) או להחליף (~1300 שח).
מכיוון שהגישה של חיים, בעל המוסך, לא לטעמי ("בשביל 600 שקל לא כדאי לא להחליף", כאילו כולנו מלייאנים, מטורפים שנוסעים בפיאט פונטו 2002) , וכיוון שלדעתי הבחור, למרות אמינותו ומקצועיותו הרבה, בטווח הגבוה (מאוד) של מחירים, ומיועד לבעלי ממון רב, אחרוג ממנהגי ולא אבצע את העבודה אצלו.
מחפש המלצה למישהו מקצועי ואמין, עם מחירים שאפשר לחיות איתם, שיטפל בבעיה.
2) שמתי לב לתופעה נוספת שמטרידה אותי: לאחר כמה דקות שהרכב מונע, חום המנוע מגיע למחצית הדרך, ואז הוא יורד 2 קווים למטה, חוזר לאמצע, ונשאר שם קבוע.
2)א) האם זה קשור לבועות אוויר במערכת הקירור?
2)ב) ביצעתי הבוקר ניקוז אוויר - הרכב מונע. מכסה רדיאטור פתוח. הוספתי מעט מים. פתחתי את הפקק שרחוק מקיר האש (לא הצלחתי לפתוח את זה הקרוב לקיר האש), חיכיתי כמה שניות עד שכמות המים ירדה להיכן שהייתה, סגרתי הפקק ואז את מכסה הרדיאטור. האם עשיתי נכון?
ראיתי באתר מסויים משהו שאומר " זהירות!. תתחיל מזה שקרוב לקיר האש ואחר כך זה שעל הרדיאטור". האם חייבים בשניהם? זכור לי שפעם אצל שמשון עשו רק באחד מהפקקים...
|