|
....
אלוהים ישמור....
תקשיב : 1- אתה מחזיר את הרכב לאוטודיל ומבטל עסקה או מחליף לרכב אחר אצלם.
2. צריך לפנות לסמל"ת - יש אותם גם כאן בפורום תראה אותם ברשימת פורומים
יום ראשון לפנות לאיש שרות לקוחות/טכני של היבואן , טלפונית ובפקס ולהסביר בדיוק מה קרה
לרשום גם פקס עם כל פרטי הרכב והעסקה והתרחשות האירועים כולל שמות ומוסכים
לדרוש מהמוסך אם אין לך, קבלה על מה שעשו עם מק"ט עבור כל חלק ובמיחד של הרובוט ש"הוחלף"
העתק מזה לשמור לעו"ד .
איך יכול להיות שרכב יוצא כך ממוסך מורשה פיאט אני לא יודע. אין להם רשימת check list אין להם נסיעת מבחן לאחר התיקון ..?
לי יש תחושה חזקה שאנשי שירות פיאט בארץ אין להם שמץ של מושג לטפל בגיר הרובוטי-חוץ מ2 מוסכים
שאלה : אתה לא עשיתה בדיקת רכב לפני הקניה ?
אל תתרגש קח את הדברים באיזי כולה רכב דפוק ואתה תסתדר .
|