צפה בהודעה יחידה
ישן 20-04-12, 00:27   #2
yair068
Senior Member
 
האווטאר של yair068
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
תן עוד פרטים ק"מ איזה יד מתי נקנה
אחד הבעיות בפיאט זה חום המנוע שעולה עקב טרמוסטט נעול(לא מאמין לטרמוסטט פתוח)
טמפ' עבודה של חום המנוע בד"כ בסביבות ה-90 מעלות כך שכל בעייה של טרמוסטט או וונטה שלא פועלת גורמת לחום מעל 100 מעלות שזוהיא רתיחה ולכן האטם ראש מנוע נפרץ .
חוצמזה אטם ראש מנוע מחזיק בסביבות 120K .
על הדרך החלף טרמוסטט חובה ואיכותי רצוי אורגינלי אל תתפשר.
אטם ראש מנוע גם איכותי עדיךף של ויקטור ריינס גרמני.
דאג לישור ראש ,החלפת גומיות לשסתומים,אטם מכסה שסטומים
בדוק את משאבת המים,רצועת טיימינג,ומותחן

זאת התשובה שקיבלתה בפעם שעברה אם הייתה מתייחס אליה הייתה חוסך ראש מנוע.
אחת הבעיות או ששמו טרמוסטט סיני זול או שלא החליפו בכלל
אני במצב כזה גם אם החלפתי טרמוסטט לפני טיפול בראש המנוע מחליף עוד פעם את הטרמוסטט כי לדעתי האישית טרמוסטט נפגם בפריצה של חום המנוע

נערך לאחרונה על ידי yair068 : 20-04-12 ב 00:39.
yair068 מנותק   הגב עם ציטוט