חבל שאי אפשר להגיד נתראה בשמחות בפורום שלנו כל אחד בא עם בעיה מסויים , ואני לא יוצא מן הכלל!
טוב זאת היתה מקדמה ועכשיו לעניין.
לפני שנה בדיוק עשיתי ראש מנוע עקב בריחת שמן למים שכנראה נגרם אחרי ששמתי נוזל קרור ברדיאטור (במקום מים רגילים שהיו שם להפתעתי) תוך כדי טיפול רגיל שעושים לאוטו , הנוזל כנראה ניקה את המעברים והסתימות ופתח אותם כליל.
לפני כמה ימים התחלתי להרגיש שהרכב מקרטע בהפעלה ראשונית אחרי פרק זמן זה נפסק בנסיעה הטורים עלו וזה לא היה מורגש.
אתמול באתי למוסך ולאחר בדיקה התברר שהפלג הימני קרוב למצבר מלוכלך (נראה כמו שמן) והוא זה שלא מגיב הצלבנו בין הפלגים לשלול בעיה בפלג ודומני שאף היה ניצוץ(יודע שזה חשוב רק מרוב בדיקות כבר לא זוכר) < כנראה רינגים זה מה שנאמר לעשות ראש או להחליף מנוע.
עד שהמנוע יגיע אמר לי נוסיף דבש ושמן חדש (ופילטר שמן) (גם מהמדיד יצא סוג של אדים + ריח של דלק)
הנעתי את האוטו אחרי רגעים ספורים הקרטועים הפסיקו להפתעתי די מהר התכוונתי לחזור הבייתה כי אין צורך להשאיר את האוטו ליד המוסך לכמה ימים, בינתיים הרכב היה מונע כרבע שעה המחוג היה באמצע מאוורר עבד הכל נראה סביר, התחלתי לנסוע המחוג התחיל לתפס למעלה בקצב מטורף עצרתי את האוטו וכיבתי קראתי למוסכניק הוא באה לבדוק קודם כל היה הרבה בועות אוויר והרדיאטור והצינורות היו קרים .
הוא אמר זה טרמוסטט ,השארתי את הרכב למחרת פירקו אותו נאמר לי שהוא נתפס העיפו אותו משם כליל בנתיים שאוטו לא יתחמם והרכב התחיל להוציא אדים מהאגזוז הרכב נותן מכות בהאצה קירטועים (לא פול גז)
אני הגעתי למסקנה חד משמעית בנוגעה למקור הבעיה והיא חוסר חמסה על השימשה הקידמית!!!


חברה עכשיו ברצינות לא אתחיל עכשיו להתבכיין זה "הרבה כסף" "אני צריך את האוטו" "חרות של מוסכניקים" כולנו הינו בסרט הזה.
שאלות:
1. לפתוח לראות מה אפשר לעשות עם הראש או ישר להזמין פירוק או יבוא (אותו חרטה)?
2. צירוף מקרים אחד למיליון (אולי סתם נכס) פאק של מכונאי ?
3. יכול להיות שהאטם היה סוג ז ונקרע נחליף ובזה סיימנו?
4. למכור את האותו ב2000 ש"ח ולנסוע באוטובוס ?
5. הבועות זה האוויר מתא השרפה ?
6. למה זה קרה לי????