צפה בהודעה יחידה
ישן 02-04-12, 11:23   #8
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
צטט:
במקור פורסם על ידי TOMERZHR צפה בהודעה
דוד אודה לך אם תתן הסבר קצר על בדיקת התנגדות כדי שאוכל לבצע את הבדיקה.
טוב שמצאת. כפי שאמרו חכמים, "יגעת ומצאת".
בנוסף:
חבר את מד זרם בין מינוס המצבר לבין גוף המנוע, התנע הרכב וראה מה קריאת הזרם על השעון. אם הארקה תקינה אז כמעט ולא תהיה זרימת זרם דרך השעון, ואם הארקת המנוע פגומה אז תהיה זרימת זרם גבוהה, יש לתקן את הארקת המנוע.
אותו דבר לבדיקת הארקה של המרכב. הפעל את כל צרכני החשמל. אורות גבוהים, איתותי חרום, אורות רברס ואורת בלם, מאורר פנימי בעוצמה גבוהה.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט