צפה בהודעה יחידה
ישן 02-04-12, 10:46   #7
TOMERZHR
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Oct 2009
מיקום: אופקים
הגלגלים שלי: פונטו ספייס ELX
הודעות: 568
אוקיי מצאתי תשובה:
הבדיקה מתבצעת במנוע כבוי.
בדוק התנגדות (resistance) בין הקוטב השלילי של המצבר וגוף הרכב (ליד החיבור של ההארקה).
בדוק בשני הקצוות של כבל ההארקה של המצבר.
אם הכל תקין, בשתי המדידות תקבל ערך קרוב ל- 0.

אם אתה משתמש במכשיר אנלוגי - יש לבצע "איפוס" לפני המדידה על ידי "קיצור" המגעים ואיפוס המחוג ל-0.
אחרי המדידה, אל תשכח להחזיר את הבורר למצב מדידת זרם. מונע פגיעה במכשיר עקב טעות הפעלה.
TOMERZHR מנותק   הגב עם ציטוט