צפה בהודעה יחידה
ישן 22-03-12, 22:56   #2
אלי_100
Member
 
תאריך הצטרפות: Jul 2011
מיקום: גבעתיים
הגלגלים שלי: פיאט אונו 70ies 1.4
הודעות: 71
יאיר ערב טוב,

שאלה טובה.. בהתעסקות שלי עם צנרת המים, גיליתי שצינור המים שיוצא מצינור המתכת ומתחבר לסעפת היניקה היה כמעט חסום !!
כך שלא היה מעבר מים תקין לסעפת היניקה, ולכן לדעתי, המחשב קיבל "נתוני חום מנוע שגוי"
ומכאן נבעה צריכת הדלק המוגזמת.

לאחר שניקיתי והרכבתי את צנרת המים, הנעתי את הרכב.. והפלא ופלא
לאחר כדקה שתים סל"ד (שהמים התחממו) המנוע ירד לטורים נמוכים בניגוד למה שהיה קודם לכן!

אני משוכנע שעליתי על הבעיה.. בכל אופן מילאתי ברכב פול טנק, איפסתי את שעון הקילומטרג' ומה שנשאר לי עתה, זה לבדוק צריכת דלק !
אשמח לעדכן בממצאים..

הייתי ממליץ לכל אחד שיש לו אונו שניתקל בבעיית צריכת דלק גבוהה, קודם כל לבדוק שמעבר המים לסעפת היניקה אינו חסום, בשל הצינור הדק והמחבר שנכנס לסעפת היניקה, שבקלות עלולים להיסתם באבנית. זאת לפני שפונים למכון דיאגנוסטיקה לבדוק חיישנים או ששולחים את הרכב לניקוי קרבורטור/הזרקה

אלי

נערך לאחרונה על ידי אלי_100 : 22-03-12 ב 22:58. סיבה: תיקון שגיאת הקלדה
אלי_100 מנותק   הגב עם ציטוט