צפה בהודעה יחידה
ישן 21-03-12, 14:24   #7
KHGT
Senior Member
 
האווטאר של KHGT
 
תאריך הצטרפות: Mar 2012
מיקום: דרום
הגלגלים שלי: הונדה סיוויק
הודעות: 189
אריאלו, Ebay תמיד אצלי בתור אפשרות.
אבל הבנתי שזה קצת סיכון להביא דברים כאלה..
ביחוד לרכב בעייתי כזה. כל העניין של המק"טים.
ואם זה יתאים או לא? כי הרי יש שני מנועים ל-HGT.
ולי יש את ה-A6 מתברר בסוף ולא A1 כי המנוע שלי מיובא.

אני גם לא כל-כך יודע מה בדיוק אני צריך וכמה.
אני בעוד יומיים מכניס את הרכב למוסך, אחרי שיפרקו לי את הראש ניהיה יותר חכמים.
אני אדע בדיוק מה צריך ומה על הדרך להחליף בכדי להוציא את הרכב במצב פיקס מהמוסך
ולא נצטרך לעשות עבודה כפול ושוב לחטט שם במעמקי המנוע. (בע"ה)
אבל בעקרון לפי מה שהבנתי.
אני לא צריך הרבה.
אני צריך שסתומים (כרגע לא יודע כמה עד שלא ניראה כמה נפגשו בבוכנות)
סט שלייף (אטמים למנוע)
כל הירקות שכלולים בעת החלפת טיימינג. (מותחנים, רצועות, משאבת מים וכו')
ולגבי הווריאטור אני יודע שהוא במצב תקין כך שלא בא לי לבזבז עליו כמויות של כסף.
זהו לא ?
אם יש עוד משהו שאני צריך לפי ידע כללי שלכם פה או מעבר נסיוני בעת עשיית ראש או טיימינג.
אני אשמח לדעת אם יש עוד חלקים ודברים שאצטרך לקנות.
ברור ששמן 10/60 ופארפלו כלולים בסיפור.
ועוד משהו קטן, אם יש מק"טים כיוונים לדברים ספציפיים אלה אני אודה לכם מאוד !
גם ב-Ebay.
__________________
מקילומטר, לא רואים אותי. אבל בטוח שומעים אותי.

KHGT מנותק   הגב עם ציטוט