|
מספר שאלות - HGT
שלום אנשים,
לאחרונה נהייתי קצת מוטרד מהווריאטור שלי, לאחר הנעה הוא טיפה מרעיש ונעלם(זה אני יודע שזה בסדר), וגם שמתי לב זה היה בלילה, שהמנורה של מערכת בקרת מנוע נדלקת לחצי שניה כזה( נראה לי בהנעה קרה במיוחד).
לאחר נסיעה ולאחר שהמנוע בטמפרטורת עבודה שלו, נגיד ואני נעצר אז אני שומע רעש דיזל.
ויש לי לפעמים קפיצות ממש קטנות של סל'ד בסל'ד סרק..ייתכן וזה בגלל הווריאטור?
אם אני לוחץ על המצערת בסל'ד סרק, התגובה היא לא ישירה (הרי זה מצערת אלקטרונית נכון?), הסל'ד עולה, ואז הסל'ד יורד(הירידה שלו איטית נדמה לי) ואיך שהוא מגיע לאיזור ה 1000 בירידה הוא נשאר איזה שניה שם אני שומע בחוץ כאילו שהווריאטור נכנס לעבודה( שומע רעש של דיזל)נפסק ואז חוזר לסל'ד סרק. זה לא תקין?
מה דעתכם בקשר לכל זה?
האם ייתכן שעם ווריאטור תקול, המנוע צורך יותר דלק מן הרגיל ?
האם משתלם להביא ווריאטור מחו"ל?
מה העלות של הווריאטור כאן?
ואם כבר להחליף אותו אז גם כדאי להחליף רצועת טיימינג ומשאבת מים..
אשמח למחירים של הרכיבים הנ"ל, אם מישהו שיודע או שהחליף בזמן האחרון.
הציעו לי במורשה רפידות מקוריות קדימה ואחורה 600 שקל, האם זה טוב?
תודה,
|