שלום דוד,
מה פתאום חופר! אתה מאיר את עיניי, ואני שמח שאתה עושה זאת!
מסכים איתך בהחלט שאין שום הצדקה או תירוץ למחיר כזה, במיוחד אם הנך יודע שהוא מוגזם !!
מה שמקומם עוד יותר זו העובדה שלאחר 7000 ק"מ משיפוץ הראש, התחילו נזילות שמן, והטרמוסטט נדפק! בכל חיי הרכב עד כה, החלפתי פעם אחת טרמוסטט מקורי, ובשיפוץ הוא החליף לי את הטרמוסטט לחליפי. עד לשיפוץ הראש לא היה לרכב נזילת שמן אפילו קטנה ביותר!
בלוק המנוע היה יבש לחלוטין והמנוע עשה 175,000 ק"מ !
תאמין לי דוד, אם הייתי מכיר אותך לפני הייתי נותן לך לבצע את העבודה ומשלם לך..
להלן צירפתי את פירוט העבודה והמחיר..(כמובן דאגתי למחוק נתונים מזהים על המוסך)
למרות שהעבודה בוצעה לקראת סוף שנת 2009 ועבר זמן מאז.. לא נסעתי הרבה כ- 7, 8 אלף ק"מ עד היום.. זה לא מצדיק נזילות מראש המנוע
עתה בבקשה אשמח לקבל מענה לשאלתי בהודעה הקודמת והיא:
צטט:
שמתי לב שלוקח דיי הרבה זמן לרכב להתחמם. כמו כן שהוא כבר מגיע לטמפרטורת החום הרצוייה, עדיין מד החום מורה על חום 70 מעלות. אני חושד שהטרמוסטט לא תקין ותקוע במצב פתוח!
האם ייתכן מצב שהרכב מקבל תערובת דלק עשירה בשל טמפרטורת מנוע נמוכה?!
בכל אופן, אני מתכוון להחליף את הטרמוסטט, כמו כן להחליף את אטם ראש המנוע.
לאחר מכן להחליף את שמן המנוע ומסנן שמן.
yair791 לגבי החיישנים , כיצד מנקים אותם ?
אשמח לקבל מכם עצות פרקטיות, כיצד להתקדם הלאה בתיקון התקלה.
|
תודה רבה רבה !
שיהיה שבוע טוב לכולם,
אלי