|
אם ישלך כבר רב מודד ביד, אז תבדוק אם יש זליגה.
א. פתח מכסה מנוע.
ב. תכבה את הכל ותנעל את הרכב כרגילחוץ מלסגור את המכסה מנוע.
ג. תנתק את המינוס מהמצבר.
ד. ברב מודד יש תחום של אות A (מצורפת בתמונה), שים בורר על הרך הכי נמוך בתחום.
ה. חבר את אחד הפינים של רב מודד למינוס במצבר, את הפין השני חבר לחוט של המינוס שניתקת.
אין הבדל איזה פין לחבר למצבר או לחוט.
ו. תראה מה מציג רב מודד, אם מציג משהו בסגנון ".1" אז תשים בורר על הרך יותר גבוה.
ז. ברגע שיהיה לך נתון ברור, תעלה אותו לפה, זאת הזליגה.
כמובן כמו שאמר דוד, יש לבדוק את המצבר תחת עומס, בדרך כלל עושים את זה חינם
(אין צורךלהקשיב לכל מה שיגיד לך חשמלאי כי לרוב ינסו לדחוף לך מצבר בכוח, פשוט תסתכל, ברגע שהרכב מונע והוא מבצע העמסה על המצבר, באיזה תחום נמצא החץ של המכשיר שלו.
בהצלחה.
|