נושא: תקלה p1702
צפה בהודעה יחידה
ישן 02-03-12, 01:12   #15
Lexxxa
Senior Member
 
האווטאר של Lexxxa
 
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: פ"ת
הגלגלים שלי: VW GOLF 2.0 Manual
הודעות: 1,562
אם ישלך כבר רב מודד ביד, אז תבדוק אם יש זליגה.
א. פתח מכסה מנוע.
ב. תכבה את הכל ותנעל את הרכב כרגילחוץ מלסגור את המכסה מנוע.
ג. תנתק את המינוס מהמצבר.
ד. ברב מודד יש תחום של אות A (מצורפת בתמונה), שים בורר על הרך הכי נמוך בתחום.
ה. חבר את אחד הפינים של רב מודד למינוס במצבר, את הפין השני חבר לחוט של המינוס שניתקת.
אין הבדל איזה פין לחבר למצבר או לחוט.
ו. תראה מה מציג רב מודד, אם מציג משהו בסגנון ".1" אז תשים בורר על הרך יותר גבוה.
ז. ברגע שיהיה לך נתון ברור, תעלה אותו לפה, זאת הזליגה.

כמובן כמו שאמר דוד, יש לבדוק את המצבר תחת עומס, בדרך כלל עושים את זה חינם
(אין צורךלהקשיב לכל מה שיגיד לך חשמלאי כי לרוב ינסו לדחוף לך מצבר בכוח, פשוט תסתכל, ברגע שהרכב מונע והוא מבצע העמסה על המצבר, באיזה תחום נמצא החץ של המכשיר שלו.

בהצלחה.
סמלונים שצורפו
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  L4900 Digital Multi Meter.jpg
צפיות: 952
גודל:  100.3 KB  
Lexxxa מנותק   הגב עם ציטוט