|
כמעט שאין קשר לחיישן חמצן. ואם יש קשר אז קטן, הוא לא יזלול דלק בצורה מטורפת. מי אמר שהבעיה בחיישן חמצן ?.
מנוע שאוכל דלק בצורה מטורפת, קשור לתקלה באחד מהחלקים הבאים.
חיישן (IAT).
מזרק מטפטף.
חיישן (TP)
לחץ דלק גבוה, בגלל ווסט תקול.
ואחרון לא חביב, מחשב. (בסבירות נמוכה).
אפשר לבדוק אותם ידנית. הכי קל להתחבר לאגזימר.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
|