צפה בהודעה יחידה
ישן 27-02-12, 14:24   #6
צביקוש23
מנהל
 
האווטאר של צביקוש23
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: פתח תקוה
הגלגלים שלי: פיאט 127 , פיאט מריאה
הודעות: 1,416
שלח הודעה דרך MSN ל צביקוש23
צטט:
במקור פורסם על ידי chukud צפה בהודעה
סיפור: הרכב נתקע ולא הניע, הוזמן גרר למוסך ליליאן רחובות, רכב הגיע למוסך ביום ד' בערב, ביום ה' התחיל הטיפול שכלל החלפת סטרטר, עלות החלק 810 ש"ח לפני מע"מ, כל התקשורת עם המוסך התבצע בטלפון. בערב יום ה' באתי לשלם ולאסוף את הרכב, ביקשתי לקבל את החלק התקול בחזרה אך נאמר לי שהחלק נמסר לסמל"ת לשיפוץ ובמקומו הם קיבלו חלק משופץ כדי לזרז את הטיפול. בנוסף אם אני רוצה לקבל את החלק התקול אז אני צריך להוסיף 30 % ממחירו לפני מע"מ. בחשבונית מצויין שהתבצע החלפת סטרטר.
שאלות:
1) בפועל התבצע שיפוץ סטרטר בלבד, ללא החלפה לחלק חדש. למה בחשבונית מופיעה החלפה אם אני משלם עבור שיפוץ נטו שבוצע במכון חוץ?
2) למה אני נדרש לשלם 30 % תוספת מחיר עבור חלק תקול אם אני רוצה לקבל אותו בחזרה? האם זה חוקי?
3) האם ניתן להגיש תלונה לאיגוד המוסכים בנושא הנ"ל?

יצאתי מרוצה מבחינת טיפול מקצועי אבל ממש לא מבחינת חשבונית והסבר שקיבלתי.
מחיר של הסטרטר המשופץ בחנות חלקי חילוף הינו 610 ש"ח (סטרטר שלם ללא החלפה בישן)

חבל שלא התייעץ כאן לפני.
יש בחולון בית עסק הוגן אמין ומקצועי לשיפוץ סטרטרים. היית גורר אליהם. (רפי לין בוודאי זוכר איך הם נקראים).
היית יוצא עם נזק כספי הרבה יותר קטן.
יש דברים שתמיד עדיף ללכת ישירות לבית עסק שמתמחה בהם ספציפית ולחסוך המון כסף .


להבא בטוח תדע את זה.
__________________
מועדון החמש - מועדון הרכב הקלאסי והאספנות בישראל
Israel Classic & Collectors Vehicle Club - The 5 Club

מועדון פיאט ישראל
Israel Fiat Club

הרכבים שבבעלותי: FIAT 127 900L 1979 / FIAT QUBO 1.4 2013
צביקוש23 מנותק   הגב עם ציטוט