צפה בהודעה יחידה
ישן 23-02-12, 09:29   #10
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
צטט:
במקור פורסם על ידי komoto צפה בהודעה
מוסכניק אחד טען לי פעם שהרכבים מתוכננים לאקלים האירופאי. ובמזג אויר כאן בארץ ממילא רוב השנה נוסעים עם מזגן = מהירות גבוהה, או שממילא החום הוא +30מעלות. והכמה חודשים שבהם המאוורר יעבוד על מהירות גבוהה במקום נמוכה, לא יקרה לרכב כלום.
ביחס לשאלה הקודמת אני מציע (כפי שכתבתי כבר) לבדוק התנגדות על הנגד שנמצא על חופת הרדיאטור. אם הנגד תקין לבדוק יונית חום על הרדירטור.
נראה שעניין המהירויות לא הובן כראוי.
נכון שלא יקרה כלום כאשר המהירות הגבוהה תעבוד. השאלה היא באיזה שלב של חום המנוע.
ברור שקשה יותר לקרר מים ב-90 מעלות מאשר ב-80.
הבעיה היא יותר של מפלי מתח במערכת החשמל, כאשר הוונטה נדלקת ישר על מהירות גהוהה.
כאשר המנוע יעבוד בסרק עד שרק המהירות הגבוהה תידלק, שים לב לקפיצה בשעון בסל"ד.
מי שרוצה להבין את זה טוב יותר, שיסע לנגריה לראות. שם מפעילים את המסור לחיתוך לוחות עץ, בשלוש מהירויות. עד שמקבלים את המהירות הרצוייה.
אם ידליקו מיד על הגבוהה, הפקק הראשי יקפוץ. בגל מפל מתח וזרם פתאומי.
בהזדמנות תגיד למוסכביק שאמר לך, שלא יקשקש.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט