אין ברכבים הנ"ל מערכת מובנית, וגם אם יש מערכת יעודית של הפונטו, זה מסתכם בקניית פאנל סראונד מפלסטיק למערכת רגילה חדש מחול בסביבות ה-40 שקל, אך המצב קלוש שיש את המערכת.
ובלי קשר ב-HGT יש לך עוד אופציה להתקנת מערכת בקונסולה למטה, שזה אופציה לצ'יינג'ר בדגמים מסויימים..או למשפר הישראלי מקום ל-3 שעונים, מומלץ

המחירון של ה-HGT בריצפה, גם של הפונטו ספייס הרגילות. קשה למצוא רכב שמור ומטופל ורכב שלא יכול לגרום לך להרבה כאבי ראש, זאת עם העובדה שלא כל אחד גם יודע איך לטפל בדיוק ברכב, (לכן יש גם המלצות בפורום לאנשים מסויימים, אך כל דבר בזמנו).
פונטו HGT מטופלת תיתן תמורה מעולה לכסף במידה והיא שמורה, הרבה מעל המחירון העלוב. זה רכב עם כוח (הכל יחסי), ומאוד מהנה. זאת עם חסרונות של נוחות +-, התנהגות, הגה חשמלי ותצרוכת דלק סבירה. כמובן שלהגה אפשר להתרגל, התנהגות אפשר לשפר להלן חברים במועדון שכמעט כולם עברו ל-R1R והנמכה, ותצרוכת דלק במידה ואתה נוהג רגוע אפשר לייצב עם לחיצות מידי פעם

.
אז אני ממליץ במידה ואתה סגור על הרכב, לחכות לאחת שמורה, כי באמת אם זה הרכב שאתה רוצה אתה תהנה מכל רגע. וכן, אם תשלם מעל המחירון על אחת, זה מצטמצם בקלות לעומת אחת מוזנחת או לא מטופלת כמו שצריך בפעם פעמיים ראשונות שתיכנס למוסך. כמו כן עדיף רכב שטופל כל חייו כמו שצריך, מאשר רכב שהוזנח והחליטו לנסות להחיותו.
שיהיה בהצלחה, וסליחה על החפירה
חוזר ללמוד
ערן