לצערי אני חוזר לכאן...
האוטו מאבד לי מים בכמות דיי גדולה.. היום ראיתי אותו שהוא מתחת למינימום לאחר שלפני שבועיים הוספו לו מים ..
הנה תמונה שאולי תסביר לכם משהו:

שמתי לב לתופעה הבאה:
בפקק או ברמזור.. בשנייה שהמאוורר מתחיל לעבוד.. כשהחום טיפונת ממש מעל החצי.. החום מנוע עולה ל3/4..(דווקא כשהמאורר מתחיל לעבוד!!)
וכשאני נותן גז בניוטרל החום מנוע מתאזן חזרה לאמצע ואחרי כמה שניות המאוורר מפסיק לעבוד ...
יש לציין שבירידות או נסיעה רצופה בין עירונית חום המנוע יכול להגיע גם לרבע ואפילו טיפה פחות..
כשאלך למוסך.. מה עליי להגיד להם לבדוק או להחליף ?
תודה ומצטער על החפירה..