|
CO גבוה נובע מיותר מידי דלק או פחות מידי אוויר. כמות הדלק גבוהה ביחס לאוויר. הכמות הנכונה היא ביחס של 1:14.7
עודף אוויר יגרום ל-CO נמוך ולמבדה גבוהה.
חוסר אוויר יגרום ל-CO גבוה וללמבדה נמוכה.
הסיבות הם: מסנן אוויר סתום, מצתים בלויים, מזרק מטפטף, מנוע צעדים לקוי, לחץ דלק גבוה(בגלל ווסט תקול), חיישני הזרקה תקולים.
בית מצערת ומנוע צעדים מפוייחים, יגרמו ל-CO גבוה רק בסרק.
כאשר החלקים הנ"ל תקינים והממיר עייף, רמת ה-CO תישאר בגבול המותר.
הסרת מסנן האוויר לפני הטסט עשויה לשפר באופן ניקר את רמת ה-CO.
כבר קרה לי שלאחר בדיקת מחשב, נקבע שיש להחליף ממיר,החלפתי. אבל ה-CO לא ירד בטסט.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
נערך לאחרונה על ידי davidmzr : 10-02-12 ב 18:36.
|