כן, הוספתי לשעון חום המקורי עוד שעון על הקורה עם יוניט חום יבש. משמע זה מודד את החום על בורג מסוים (אני שמתי על בורג מכסה השסתומים) והטמפ' מדוייקת יחסית.
כל מערכת הקירור חדשה (רדיאטור, טרמוסטט, יוניט, צינורות), השעון בלוח שעונים בפקקים עובר בטיפה את החצי ובנסיעה מתחת לחצי. נאמר לי בהרבה מקומות שזה תקין כי בדור 1 המד לא עומד קבוע.
עוד אפשרות אפילו יותר מדוייקת למדידת החום כמו ש Lexxxa רשם, יש מין מחבר כזה מ ebay:
http://www.ebay.co.uk/itm/32mm-Alloy...item4cf304627f
חותכים צינור מים ומכניסים את זה בין לבין ויש לו יציאה ליוניט שמודד את הטמפ' בתוך המים.
ועכשיו לדוד... על איזה צינור כדאי להרכיב את זה? של הטרמוסטט? כי אם הטרמוסטט נשאר תקוע אז בשעון לא יראה טמפ' נכונה.
וידוע לך מה קוטר הצינורות בדור 1? יש 32MM, 34MM ו 36MM